Royal Caribbean Group оголосила про продаж бренду Azamara компанії Sycamore Partners. Компанія купує весь бренд Azamara, включаючи його трикорабельний флот та пов'язану інтелектуальну власність.

Royal Caribbean Group заявляє, що всі маршрути, бронювання та програма лояльності круїзної компанії Azamara залишаються без змін. Рішення про продаж дозволяє RCG зосередитись на основних торгових марках: Royal Caribbean International, Celebrity Cruises та Silversea.


Фінансовий директор Royal Caribbean Group Джейсон Ліберті заявив, що рішення продати Azamara викликане не глобальною кризою в галузі охорони здоров'я, а бажанням компанії розставити пріоритети. "Це дозволяє нам по-справжньому розставити пріоритети щодо наших ресурсів, які є не тільки фінансовими - це також інтелектуальна робота і час для управління", - сказав Ліберті The Wall Street Journal.

Azamara була створена компанією Royal Caribbean у 2007 році, і згідно з фінансовими заявками, вона була найменшою з брендів групи. Azamara експлуатувала невеликі круїзні судна по всьому світу, але придбання Silversea, здавалося, створило трохи конкуренції між двома лініями. Продаж Azamara допоможе усунути частину дублювання, які мають ці компанії, обидві з яких обслуговують заможних клієнтів, сказав Ліберті.