Розкіш – це все що завгодно, але тільки не нудьга.
Пора здригнутися. Тому що справжня розкіш полягає не в речах, а в унікальних враження. Більш ексклюзивний доступ. Додаткові зручності.
Все крутиться навколо вас!
ПРИВІЛЕЇ ROYAL SUITE CLASS
(для лайнерів класу OASIS і QUANTUM)
Категориї кают:
|
Привілеї
|
Категорії кают:
|
Привілеї
|
Категорії кают:
|
Привілеї
|
* Для вечері в Coastal Kitchen необхідно попередньо забронювати столик. Напої не включені у вартість.
** Надається інтернет пакет «Surf+Steam». Підключається один пристрій для гостя, що проживає в сьюті. Код доступу буде надано по прибуттю.
*** Для відвідування Barefoot Beach Club необхідно попереднє бронювання та додаткова оплата за котеджі.
Royal Suite Class
Питання та відповіді
На яких лайнерах доступна програма Royal Suite Class?
– Програма доступна на настуаних лайнерах:
· Oasis of the Seas
· Allure of the Seas
· Harmony of the Seas
· Symphony of the Seas
· Anthem of the Seas
· Ovation of the Seas (тільки круїзи з відправленням із Сінгапуру та Сіднея)
Чи буде діяти програма Royal Suite Class в Китаї?
– Ні, в Китаї на борту лайнерів програма діяти не буде. У круїзах з відвідуванням Китаю діє програма ROYAL GOLDEN SUITE, яка доступна на лайнерах Quantum of the Seas, Ovation of the Seas, Voyager of the Seas.
Чи можуть гості вибрати конкретного Роял-Джина для свого круїзу?
– Ні, конкретного Роял-Джина вибирати не можна. Весь персонал, задіяний в програмі, пройшов комплекс спеціальних тренінгів і кожен з них готовий зробити Ваш відпочинок незабутнім.
Для яких категорій кают доступна послуга «Роял-Джин»?
– Послуга доступна тільки для гостей кают класу Star.
Які ексклюзивні комунікації отримують гості, бронюючи програму Royal Suite Class?
– Гості кают класу Star отримують вітальний e-mail через 8 днів після бронювання, опитування (щоб допомогти Роял-Джину організувати Ваш круїз за індивідуальною програмою і попередньо забронювати послуги на лайнері). Також за 10 днів до круїзу гості отримають повідомлення електронної пошти з посиланням на спеціальний додаток Loop, яке забезпечує швидкий і зручний зв`язок з Роял-Джином. Гості кают класу Sky і Sea отримають вітальний e-mail через 8 днів після бронювання, а також нагадування за 7 днів до круїзу.
За скільки часу до круїзу гості можуть бронювати послуги на лайнері, а також берегові екскурсії?
– Гості можуть бронювати вищевказані послуги за 90 днів до круїзу. Про всі бронювання для гостей кают категорії класу Star подбає Роял-Джин.
Чи є спеціальні VIP берегові екскурсії, які можна замовити у круїзної компанії?
– Так, для гостей сьютів є безліч екскурсій «Private Journeys collection», які можна замовити по тел. 1-801-666-3031 (будні дні). Роял-Джин подбає про всі екскурсіях гостей кают категорії Star, з урахуванням всіх їхніх побажань і зауважень.
Чи можна купити послугу «Роял-Джин» окремо?
– Ні, окремо купити дану послугу не можна, вона доступна тільки гостям кают Star класу.
Чи можуть гості влаштувати вечерю-вечірку в своєму номері?
– Так, звичайно, гості можуть провести будь-який захід у своїй каюті. Роял-Джин і консьєрж можуть допомогти з усіма приготуваннями, але врахуйте, що за це може стягуватися додаткова плата, в залежності від запиту.
Чи може Роял-Джин супроводжувати гостей під час екскурсій?
– Роял-Джин подбає про всі приготування до екскурсії. Поки гості на екскурсії, Роял-Джин готується до їх прибуття назад на лайнер.
Як гості можуть зв`язатися зі своїм Роял-Джином під час круїзу?
– Роял-Джин погоджує з гостями і самостійно подбає про оптимальний спосіб залишатися на зв`язку.
Чи можуть гості забронювати вечері в спеціальних ресторанах до початку круїзу?
– Так, гості можуть забронювати дані послуги заздалегідь.
Для скількох пристроїв буде доступний безкоштовний інтернет-пакет?
– Для кожного окремого гостя сьюта буде доступний інтернет-пакет «Surf+Stream» для одного пристрою на їх вибір.
Чи можуть гості запрошувати своїх друзів на вечері, заброньовані на їх каюту?
– Безкоштовні вечері в альтернативних ресторанах доступні тільки для гостей сьютів. Ми вітаємо Ваше бажання провести час з близькими людьми, але врахуйте, що з гостей, які проживають не в сьютах, буде стягуватися плата за вечерю.
Скільки гостей отримують пакет напоїв в подарунок для класу Star?
– Всі гості кают класу Star отримують пакет напоїв Deluxe Beverage Package. Гості віком до 21 року отримують пакет безалкогольних напоїв Refreshment Package.
В пакет Deluxe Beverage Package включено:
• Пиво вартістю до 12$ (Amstel Light, Budweiser, Bud Light, Coors Light, Corona, Guinness, Heineken, Miller Lite, Stella Artois)
• Вина побокально вартістю до 12$
• Лікери (Absolut, Bacardi, Baker’s, Beefeater, Belvedere, Bombay Sapphire, Canadian Club, Captain Morgan, Crown Royal, Don Julio, Glenmorangie, Glenfiddich, Gossling Black Seal, Grey Goose, Hendrick’s, Johnnie Walker Black, J&B, Jack Daniels, Ketel One, Maker’s Mark, Malibu, Myers’s, Patron, Tanqueray)
• Коктейлі (в т.ч. і охолоджені напої) вартістю до 12$
• Безалкогольні напої (преміум чай і кава, бутильована вода (газована ємністю 375мл, негазована ємністю 500мл), свіжовичавлений апельсиновий сік, соки в пляшках, безалкогольні коктейлі, содова з автоматів з сувенірною чашкою Coca-Cola)
В пакет Refreshment Beverage Package включено:
• Безалкогольні напої (преміум чай і кава, бутильована вода (газована ємністю 375мл, негазована ємністю 500мл), свіжовичавлений апельсиновий сік, соки в пляшках, безалкогольні коктейлі, содова з автоматів з сувенірною чашкою Coca-Cola)
Уточніть, будь ласка, правила відвідування спеціальних ресторанів для гостей сьютів.
– Гості кают класу Star отримують в подарунок безкоштовні вечері в альтернативних ресторанах протягом усього круїзу, доступ до ексклюзивного ресторану для гостей сьютів Coastal Kitchen для сніданків, обідів або вечері.
– Гості кают класу Sky отримують доступ до ексклюзивного ресторану для гостей сьютів Coastal Kitchen для сніданків, обідів або вечері.
– Гості кают класу Sea отримують доступ до ексклюзивного ресторану для гостей сьютів Coastal Kitchen тільки для вечері.
Для яких класів програми Royal Suite Class чайові включені у вартість круїзу?
– Тільки для гостей класса Star.
Привілеї сьютів для круїзів з відправленням з Китаю
Ви можете ознайомитися з привілеями в наступному файлі
ПРИВІЛЕЇ СЬЮТІВ НА ЛАЙНЕРАХ CELEBRITY CRUISES
Привілеї сьютів на лайнерах класса Solstice/Millenium
ПРИВІЛЕЇ | REFLECTION SUITES* | PENTHOUSE SUITES | ROYAL SUITES | SIGNATURE SUITES* | CELEBRITY SUITES | SKY SUITES |
---|---|---|---|---|---|---|
ХАРЧУВАННЯ | ||||||
Luminae-ексклюзивний ресторан, де подають сніданок, ланч **** та вечерю | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Доставка в сьюти сніданку, ланч і вечері | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
ПОСЛУГИ | ||||||
Особистий дворецький, який допомагає упаковувати і розпаковувати речі, бронює столики, домовляється про відвідування спа-центру та надає інші послуги | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Екскурсійний консьєрж на борту | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Пріоритетне право реєстрації при посадці на лайнер | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Пріоритетна посадка на борт в усіх портах, в яких зупиняється лайнер | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Пріоритетна висадка | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Бронювання місць в театрі | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
БЕЗКОШТОВНІ ПОСЛУГИ /ЗРУЧНОСТІ | ||||||
Щоденна доставка закусок в другій половині дня | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Привітальна пляшка Perrier Jouet** | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Доставка вишуканого чаю в сьюти в другій половині дня | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Засоби для ванної класу люкс компанії Bulgari** | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
VIP-лаунж бару Michael’s Club: послуги персонального консьєржа, унікальні страви і напої | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
ПРИВІЛЕЇ ПРЕМІУМ-КЛАСУ «ВСЕ ВКЛЮЧЕНО» | ||||||
Безкоштовний преміум пакет напоїв | ● | ● | ● | ● | ||
Необмежений доступ в ексклюзивні ресторани | ● | ● | ● | ● | ||
Необмежений доступ в інтернет | ● | ● | ● | ● | ||
Безкоштовний міні-бар, в який входять пиво, безалкогольні напої і вода (поповнюється щодня) | ● | ● | ● | ● | ||
2 безкоштовні пляшки спиртного для коктейлів | ● | ● | ● | ● | ||
Безкоштовна пральня** | ● | ● | ● | ● |
*Доступні тільки на класі лайнерів Solstice.
** Тільки для сьютів класу Solstice.
*** Стягується додаткова плата.
**** Ланч тільки в певні дні.
ДОДАТКОВІ ЗРУЧНОСТІ В СЬЮТАХ:
Обслуговування:
• Двічі в день послуги покоївки
• Пріоритет при посадці / висадці на тендері
• Наше фірмове обслуговування, яке відрізняється доброзичливим та індивідуальним підходом (на одного співробітника обслуговуючого персоналу доводиться два гостя)
• Безкоштовне цілодобове обслуговування в номерах
• Розширене меню сніданку в каюті
• Послуги пральні***
• Безкоштовне користування пляжними рушниками, послуга чищення взуття, користування біноклями і парасольками для гольфу
Харчування:
• Пріоритетне підтвердження столиків в основному і альтернативних ресторанах
Послуги:
• Постіль преміум-класу celebrity eXhaleTM : виготовлені на замовлення матраци, плюшеві пухові ковдри та подушки, простирадла зі 100% бавовни
• Привітальна пляшка ігристого вина Blanc de Blancs
• Вітальний подарунок-свіжі фрукти
• Квіти
• Безкоштовна доставка в номер кави еспресо і капучіно
• Широкий вибір подушок
• Плюшеві халати зі 100% бавовни
• Великі банні рушники зі 100% бавовни
Особливості сьютів:
• Веранда с шезлонгами
• Подвійна док-станція для пристроїв iPod и iPad
• Масажна душова насадка Hansgrohe
• Розсувні скляні двері від стелі до підлоги
• Зона відпочинку з диваном
• Два нижні ліжка, які конвертуються в одне велике ліжко queen
• Деякі каюти мають висувне ліжко
• Два рівня напруги 110/220 В змінного струму
• Інтерактивний багатоканальний телевізор Samsung з плоским екраном, за допомогою якого можна перевірити свій рахунок, забронювати екскурсії на березі або подачу їжі / напоїв в каюту, подивитися шоу і фільми на замовлення****
• Індивідуальний сейф
• Міні-бар***
*Доступні тільки на класі лайнерів Solstice.
** Тільки для сьютів класу Solstice.
*** Стягується додаткова плата.
**** Ланч тільки в певні дні.
КАЮТИ CONCIERGE CLASS
Включають також:
Обслуговування:
• Персональний консьєрж-сервіс
• Пріоритетне право реєстрації на борт
• Розширене меню сніданку, який можна замовити в номер
• Ексклюзивний семінар за маршрутами
• Безкоштовне чищення взуття
Харчування:
• Пріоритетне підтвердження столиків в головному і альтернативних ресторанах
Послуги:
• Вітальний подарунок-пляшка ігристого вина і свіжі фрукти
• Щоденна доставка закусок в другій половині дня
• Широкий вибір подушок, плюшеві халати зі 100% бавовни
• Банні рушники зі 100% бавовни
• Додатковий ручний фен
• Виготовлений на замовлення гель для душу
• Біноклі та парасольки для гольфу
• Подарункова сумка Celebrity
Особливості кают:
• Масажна душова насадка Hansgrohe
• Розсувні скляні двері від підлоги до стелі
• Зона відпочинку з диваном
• ЖК-телевізор
• Санвузол
• Веранда з шезлонгами
КАЮТИ AQUACLASS
Включають зручності класу Concierge, а також:
Обслуговування:
• Розширене меню сніданку, який можна замовити в номер
• Спеціальне запрошення на VIP-екскурсію по спа-центру в день посадки
Харчування:
•Ексклюзивний ресторан Blu, створений спеціально для гостей, які проживають в каютах класу AquaClass, в якому щодня подаються безкоштовний континентальний сніданок з корисних для здоров`я страв і незабутня вечеря
Послуги:
• Душові панелі Hansgrohe
• Дифузор для ароматерапії
• Рушник для обличчя
• Додаткові виготовлені на замовлення засоби для ванної: спрей для обличчя та бальзам для губ
• Вітальний подарунок-бутильована вода
• Широкий вибір подушок для комфортного сну
• Щоденна доставка ароматизованого чаю
• Плюшеві халати і капці зі 100% бавовни
Особливості кают:
• Двомісне розміщення в каюті
• Зручне розташування каюти-неподалік від спа-центру Canyon Ranch SpaClub
• Безкоштовний необмежений доступ в салон краси Persian Garden з підігрітими мозаїчними шезлонгами
• Безкоштовний необмежений доступ до спа-центру Canyon Ranch SpaClub
• Канал, присвячений здоровому способу життя - під запит програми AquaClass: медитація, йога і аюрведа
ПРИВІЛЕЇ СЬЮТІВ НА ЛАЙНЕРАХ КЛАСУ XPEDITION
Обслуговування:
• Доставка їжі в каюти (сніданок, ланч і вечеря під запит)
• Доставка багажу в каюту в день посадки
• Послуги пральні*
Харчування:
• Сніданок, ланч і вечеря
Услуги:
• Щоденні закуски
• Безкоштовна пляшка ігристого вина
• Безкоштовне користування пляжними рушниками
• Щоденна доставка фруктів
• Фен
• Біноклі преміум класу для використання на борту з можливістю їх придбання
• Безкоштовне користування халатами преміум класу
• Безкоштовне користування гідрокостюма і обладнання для підводного плавання
Особливості сьютів:
• Веранда
• Шкіряний брелок для ключа
• Два нижні ліжка, які конвертуються в одне велике ліжко queen
• Два рівня напруги 110/220 В змінного струму
• Телефон
• Збільшене місце для зберігання у ванній та гардеробі
• Плоский ТВ-екран з DVD-програвачем
• Сейф
• Кондиціонер
• Холодильник
• MP3 док-станція
• WI-FI
* Стягується додаткова плата
ПРИВІЛЕЇ СЬЮТІВ НА ЛАЙНЕРАХ AZAMARA CLUB CRUISES
ЗРУЧНОСТІ ДЛЯ ВСІХ ГОСТЕЙ НА ЛАЙНЕРАХ Azamara Club Cruises:
- • AzAmazing Evenings® (для більшості круїзів тривалістю сім ночей і більше, крім трансатлантичних круїзів).
AzAmazing Evenings – це ексклюзивний захід для гостей лайнера, який знайомить з культурою і людьми відвідуваного міста і країни - • Деякі спиртні напої, міжнародні пиво і вина
- • Чайові
- • Бутильована вода, безалкогольні напої, кава і чай
- • Пральня самообслуговування
- • Трансфери в / з портів, де вони доступні
- • Послуги консьєржа
ДОДАТКОВІ ЗРУЧНОСТІ ДЛЯ ГОСТЕЙ СЬЮТІВ:
- • Послуги англійського дворецького
- • 235 безкоштовних інтернет-хвилин на людину
- • Одна безкоштовна сумка для пральні на каюту (кожні сім днів круїзу)
- • Безкоштовні альтернативні ресторани
- • Післяобідній чай в номері
- • 300$ бортовий бонус на каюту для гостей Club World Owner’s Suites, Club Ocean Suites, Club Spa Suites для круїзів в 2018-19 гг.