Це не просто черговий лайнер – це надзвичайно новий клас пригод у морі!

Ми з гордістю представляємо Вам Icon of the Seas – перший лайнер у абсолютно новому класі Royal Caribbean – Icon Class.

14 червня офіційно розпочалося будівництво першого круїзного лайнера Icon Class із церемонії різання сталі на верфі Meyer Turku у Фінляндії. Це та сама верф, яка побудувала для Royal Caribbean кілька лайнерів, у тому числі Allure та Oasis of the Seas.

Круїзна компанія вже підтвердила назву нового судна – Icon of the Seas. Втім, назва була дана не лише лайнеру, а й усьому класу, який буде збудовано найближчими роками.

Очікується, що лайнер Icon of the Seas дебютує восени 2023 року і стане першим із трьох круїзних суден, які працюватимуть на ЗПГ (зрідженому природному газі). ЗПГ та додаткові екологічно безпечні додатки сучасного корабля, такі як підключення до берегового джерела живлення, підвищать ефективність використання енергії та зменшать вуглецевий слід. Більш детальна інформація про передові екологічні технології Icon буде розкрита в майбутньому.

Про клас Icon ще мало що відомо, але, згідно із заявками SEC від Royal Caribbean Group у квітні 2021 року, безіменні кораблі Icon Class вміщуватимуть близько 5600 пасажирів.

Це зробило б кораблі класу Icon більше, ніж кораблі класу Quantum, але трохи менше кораблів класу Oasis.

Ця нова серія суден складатиметься з трьох розкішних лайнерів водотоннажністю близько 200 000 тонн та місткістю близько 5 000 пасажирів. Це означає, що круїзні лайнери класу Icon будуть такого ж розміру, як і ті, які раніше були доставлені до судноплавної компанії.

Згідно з інформацією від верфі Meyer Turku, замовлення надійшли три кораблі класу Icon:

Постачання Icon of the Seas у 3 кварталі 2023 року
Постачання другого корабля класу Icon (поки без назви) у 2 кварталі 2025 року
Постачання (поки безіменного) корабля третього класу Icon у 2 кварталі 2026 року

На церемонії були присутні Річард Файн, голова та головний виконавчий директор Royal Caribbean Group; Майкл Бейлі, президент та головний виконавчий директор Royal Caribbean International; та Тім Мейєр, генеральний директор Meyer Turku.

«Ми взяли на себе зобов'язання зробити чисту енергію в морі реальністю – і незабаром стати нормою – коли вперше було оголошено про клас Icon Class у 2016 році, і ми раді бачити, що йде будівництво того, що справді буде відмінним від інших кораблів», - сказав Майкл Бейлі, президент та головний виконавчий директор Royal Caribbean International. «Наші десятиліття роботи в галузі збереження океану, енергоефективності та постійного покращення будуть очевидні в усьому Icon. Ми з нетерпінням чекаємо на можливість розкрити більше можливостей, які змінять правила гри, які є в запасі у наших гостей та команди, коли вона почне набувати форми».

Royal Caribbean вже відома своєю багаторічною роботою з підвищення енергоефективності та скорочення викидів за допомогою таких технологій, як повітряне мастило, яке відправляє мільярди мікроскопічних бульбашок вздовж корпусу круїзного лайнера для зменшення тертя, і передові системи рекуперації відпрацьованого тепла, які перетворюють відпрацьоване тепло на тепло. 3 мегават, щоб забезпечити роботу корабля.

Використання таких технологій, включаючи ЗПГ, призведе до подальшого зниження загальних викидів, практично нульового вмісту діоксидів сірки та твердих частинок та значного скорочення виробництва оксидів азоту.