Круїзні компанії Royal Caribbean Int, Celebrity Cruises, Azamara продовжили програму «В круїз з упевненістю» (Cruise with Confidence)  до 31.03.2022 р. !!!


Тепер програма захищає бронювання, зроблені до 31 березня 2022 року та з відправленням до 30 вересня 2022 року на лайнерах Royal Caribbean Int. та Celebrity Cruises.

Для компанії Azamara програма поширюється на всі зірки до 31 грудня 2022 року.

ВАЖЛИВО!

Існуючі та нові бронювання, оформлені до 31 березня 2022 року з відправленням до 30 вересня 2022 року, можуть бути скасовані гостями до 48 годин до відправлення. Вони отримають повне повернення круїзного тарифу у вигляді сертифікату, який необхідно використовувати на нові бронювання з відправленням до 31 грудня 2022 року або протягом 12 місяців з оригінальної дати відправлення в залежності від того, що настане пізніше.

Royal Caribbean International

Скасування круїзу з політикою «У круїз з упевненістю» (Cruise with Confidence)

Якщо штрафи по броні ще не настали: Якщо штрафи настали, але до дати круїзу ще більше 45 днів для Royal Caribbean Int. Якщо до дати круїзу менше 45 днів для Royal Caribbean Int. Якщо до дати круїзу менше 2 днів
Поворотний тариф – повернення на первісну форму оплати
Неповоротний депозит - повернення суми депозиту у вигляді FCC (Сертифіката на майбутній круїз)
Поворотний тариф - повернення суми штрафу у вигляді FCC (Сертифіката на майбутній круїз)
Неповоротний депозит - повернення суми депозиту у вигляді FCC (Сертифіката на майбутній круїз)
Гості отримують FCC (Сертифіката на майбутній круїз) на 100% круїзного тарифу та NCCF, а такси/чайові та інші передплачені послуги будуть повернуті Застосовуються стандартні штрафи, «В круїз із впевненістю» не працює

«Гарантія кращої ціни» (Best Price Guarantee): не пізніше ніж за 48 годин до відправлення гості можуть змінити ціну або застосувати умови актуальної акції для їх бронювання. Якщо до круїзу буде більше 45 днів для Royal Caribbean Int., тоді вартість буде перерахована і повернена різниця. Якщо до дати круїзу менше 45 днів для Royal Caribbean Int., тоді різниця у вартості буде у формі Неповоротного Бортового кредиту (OBC), який гості повинні використовувати на борту лайнера.

Celebrity Cruises

Скасування круїзу з політикою «У круїз з упевненістю» (Cruise with Confidence)

Якщо штрафи по броні ще не настали: Якщо штрафи настали, але до дати круїзу ще більше 45 днів для Celebrity Cruises Якщо до дати круїзу менше 45 днів для Celebrity Cruises Якщо до дати круїзу менше 2 днів
Поворотний тариф – повернення на первісну форму оплати
Неповоротний депозит - повернення суми депозиту у вигляді FCC (Сертифіката на майбутній круїз)
Поворотний тариф - повернення суми штрафу у вигляді FCC (Сертифіката на майбутній круїз)
Неповоротний депозит - повернення суми депозиту у вигляді FCC (Сертифіката на майбутній круїз)
Гості отримують FCC (Сертифіката на майбутній круїз) на 100% круїзного тарифу та NCCF, а такси/чайові та інші передплачені послуги будуть повернуті Застосовуються стандартні штрафи, «В круїз із впевненістю» не працює


«Гарантія кращої ціни» (Best Price Guarantee): не пізніше ніж за 48 годин до відправлення гості можуть змінити ціну або застосувати умови актуальної акції для їх бронювання. Якщо до круїзу буде більше 45 днів для Celebrity Cruises, тоді вартість буде перерахована і повернена різниця. Якщо до дати круїзу менше 45 днів для Celebrity Cruises, тоді різниця у вартості буде у формі Неповоротного Бортового кредиту (OBC), який гості повинні використовувати на борту лайнера.

Azamara 

Скасування круїзу з політикою «У круїз з упевненістю» (Cruise with Confidence)

Існуючі та нові бронювання, оформлені до 31 березня 2022 року з відправленням до 31 грудня 2022 року, можуть бути скасовані гостями до 48 годин до відправлення. Вони отримають повне повернення круїзного тарифу у вигляді сертифікату, який необхідно використовувати на нові бронювання з відправленням до 30 червня 2023 року.

Якщо штрафи по броні ще не настали: Якщо штрафи настали, але до дати круїзу ще більше 120 днів для Azamara Якщо до дати круїзу менше 120 днів для Azamara Якщо до дати круїзу менше 2 днів
Повернення на початкову форму оплати Повернення суми штрафу у вигляді FCC (Сертифіката на майбутній круїз) Гості отримують FCC (Сертифіката на майбутній круїз) на 100% круїзного тарифу та NCCF, а такси/чайові та інші передплачені послуги будуть повернуті Застосовуються стандартні штрафи, «В круїз із впевненістю» не працює


«Гарантія кращої ціни» (Best Price Guarantee): не пізніше 48 годин до відправлення гості можуть змінити ціну або застосувати умови актуальної акції для їх бронювання. Якщо до круїзу буде більше 120 днів для Azamara, тоді вартість буде перерахована і різниця повернута. Якщо до дати круїзу менше 120 днів для Azamara, тоді різниця у вартості буде у формі Безповоротного Бортового кредиту (OBC), який гості повинні використовувати на борту лайнера.


Якщо гість вирішив не користуватися програмою «В круїз з впевненістю» (Cruise with Confidence) і не хоче отримати FCC (Сертифіката на майбутній круїз), то при скасуванні застосовуються стандартні штрафи за договором.

Невикористаний сертифікат не продовжується. Всі сертифікати іменні і ним може скористатися лише гість, вказаний у Сертифікаті.