Пам’ятки для туристів
ПЕРЕД ПОДОРОЖЖЮ
Вирушаючи до міжнародного морського круїзу, необхідно мати при собі:
- Закордонний паспорт (перевірте, будь ласка, термін його дії, а також наявність усіх необхідних для подорожі віз)
- Круїзні документи (+ онлайн-реєстрацію на лайнер, якщо Ви проходили її наперед)
Авіаквиток - Ваучери на готелі/трансфери/екскурсії
- Медичну страховку
- Необхідні медикаменти та сонцезахисний крем
ПІД ЧАС ПОСАДКИ НА ЛАЙНЕР
- Рекомендуємо Вам прибути до морського порту за 4 години до відправлення лайнера.
УВАГА! ЛАЙНЕР СПОЖИЛИХ НЕ ЧЕКАЄ! Решта туристів несуть повну матеріальну і моральну відповідальність за наслідки, що виникли у зв’язку з запізненням до відправлення судна.
- Туристи приїжджають у порт, підходять до стійки круїзної компанії, де отримують спеціальні самоклеючі бирки з номером каюти. Туристи клеять бирки на стрічки, а стрічки, у свою чергу, обертають навколо ручки валізи, як це роблять авіакомпанії. Багаж потрібно залишити на пункті здачі багажу і його доставлять до Вашої каюти.
Далі необхідно пройти в зал реєстрації та зареєструватися біля спеціальної стійки круїзної компанії. Під час реєстрації туристи пред’являють такі документи:
- Закордонний паспорт;
- Заповнену посадкову форму (онлайн-реєстрацію).
Нагадуємо Вам, що посадка пройде швидше для тих пасажирів, які скористалися послугою попередньої реєстрації через Інтернет, оскільки необхідні дані будуть внесені он-лайн перед відправкою.
Круїзні документи також необхідно мати при собі, але для пред’явлення достатньо посадкової форми. Службовець видає картку гостя Sea Pass, потім турист проходить на посадку. Посадка на корабель проходить через контрольний пункт, якщо турист має ручну поклажу, її пропускають через рентген, турист проходить через металодетектор. Після проходження контролю турист підходить до стійки адміністратора та здає свій паспорт, натомість отримує спеціальний бланк.
Посадка на лайнер закривається за півтори години до відправлення. Перед відплиттям проводиться навчальна тривога, на якій повинні бути присутніми всі пасажири лайнера.
КАРТКА ГОСТЯ SEA PASS
Для зручності розрахунків усі пасажири при реєстрації отримують так звану картку гостя – Sea Pass. Щоб мати можливість купувати на лайнері, необхідно покласти на карту Sea Pass. депозит на стійці для гостей Guest Relations (розмір депозиту - на розсуд туриста). Наприкінці круїзу невикористані кошти повертаються. На лайнері діє безготівкова форма оплати. Готівкові та кредитні картки Вам знадобляться для розрахунків у портах стоянки лайнера.
Що таке картка Sea Pass?
- Кредитна картка на лайнері (за допомогою цієї картки можна зробити покупки в магазинах на борту лайнера, придбати квитки на берегові екскурсії, взяти участь у лотереї, замовити алкогольні напої та коктейлі в барах, оплатити відвідування салону краси, масажного кабінету, фотографії, послуги пральні та хімчистки та багато іншого). Фішки та жетони для казино купуються як за готівку, так і за допомогою картки Sea Pass.
- Перепустка на лайнер (на карті вказана назва круїзної компанії та назва лайнера).
- Ваше посвідчення особи на час круїзу (на карті вказано прізвище, ім’я)
- Ключ від каюти.
- Карту Sea Pass турист завжди повинен мати у собі!!!
ПІД ЧАС КРУЇЗУ
- Щодня в каюту доставляється програма дня з докладною вказівкою місця, часу та змісту заходів, що проводяться на борту, часу початку екскурсійної програми, температури повітря, а також із загальними відомостями про порт заходу, рекомендаціями щодо вибору одягу та ін.
- Просимо Вас стежити за збереженням свого багажу. Цінності та гроші рекомендується зберігати у сейфах.
- На борту наших лайнерів є: басейни, які знаходяться на верхній палубі, також Ви зможете скористатися джакузі, до ваших послуг солярій, косметичний салон та масажний кабінет, перукарня, бібліотека, зал ігрових автоматів, казино, кілька барів, дискотека, магазини безмитної торгівлі центр дитячих розваг та багато іншого.
У ВАШІЙ КАЮТІ
- Кожна каюта оснащена кондиціонером, телефоном, телевізором, сейфом, розетками на 110 вольт та 220 вольт. У каютах є фен. У кожній каюті є ванна кімната з душем. Прасів у каютах немає з техніки безпеки, і брати з собою теж не можна, якщо Вам необхідно погладити одяг, Ви завжди можете скористатися пральною послугою.
- У кожній каюті є інформація про розташування служб, план-карта лайнера, телефонний довідник різних служб судна.
- Ви можете зв’язатися з House Keeping в будь-який час дня та ночі та замовити додаткову подушку, ковдру, закуски в каюту та багато іншого. Також Ви можете за меню, яке знаходиться у Вашій каюті, замовляти доставку їжі та напоїв.
РЕСТОРАНИ І КУХНЯ
• Харчування на лайнері надається 24 години, тобто цілодобово. У щоденній газеті у розділі харчування Ви завжди зможете знайти, де і коли можна поснідати/пообідати/повечеряти/перекусити. Між основними прийомами їжі наші гості можуть відвідати піцерію, насолодитися морозивом, попити чаю з солодощами. Якщо ж раптом так сталося, що бажання перекусити не збігається з розкладом - Ви завжди можете звернутися до служби обслуговування номерів та вибрати зі списку пропонованих страв щось для себе. • Вечері в основному ресторані проводяться позмінно, коли Ви робите бронювання круїзу, можете вибрати бажаний для Вас час відвідування вечері: - Традиційна вечеря з фіксованим часом, а також одним і тим самим столиком та офіціантом на весь період круїзу. Проводиться у дві зміни – перша близько 18:00, друга – близько 20:00.
- Вільне відвідування вечері. Вечеряйте у зручний для Вас час між 18:00 – 21:30.
• Для тих, хто надає перевагу дієтичному харчуванню, наші шеф-кухарі приготують страви зі зниженим вмістом жиру, цукру. Ми також пропонуємо вегетаріанське та дитяче меню. Пасажири круїзу, які потребують спеціальної дієти (діабетичної, що не містить рослинного білка або кошерної), повинні проінформувати про це під час бронювання для того, щоб ми могли перевірити, чи можлива в круїзі така дієта, і зробити відповідний запит.
• Крім безкоштовних ресторанів та закусочних, на лайнері є безліч альтернативних ресторанів, які можна відвідати за додаткову плату. Місця на вечерю в цих ресторанах необхідно бронювати заздалегідь (до круїзу, використовуючи свій особистий кабінет на сайті круїзної компанії, або на лайнері, повідомивши про своє бажання на стійці адміністратора).
АЛКОГОЛЬ І КУРІННЯ НА БОРТУ
- Алкоголь на лайнері не входить у вартість круїзу. При посадці Ви можете взяти із собою 2 пляшки неміцного алкоголю (вино чи шампанське) на каюту. Алкогольні напої, придбані в портах заходу або на лайнері в магазині Duty Free, будуть вилучені, а потім доставлені до вашої каюти в передостанній день круїзу.
- На борту лайнерів Ви знайдете безліч барів та лаунжів із широким вибором спиртних та безалкогольних напоїв. На борту також розташовано кілька тематичних барів. У винних барах Ви знайдете обрані шампанське та ігристі вина. Коньячні та сигарні бари пропонують чудові алкогольні напої та сигари. Усі покупки, що здійснюються в барах або обідніх залах, сплачуються після закінчення круїзу. До рахунку буде додано 18-відсотковий сервісний збір. Врахуйте, будь ласка, що алкогольні напої не продаються особам віком до 18 років (для круїзів Північною Америкою – до 21 року).
- Куріння на лайнері дозволено виключно у спеціально відведених місцях на відкритій палубі. Докладніше про місця для куріння на борту Ви можете знайти у щоденній програмі дня. Нехтування правилами куріння може спричинити штраф у розмірі 250$.
ЗАХОДИ НА ЛАЙНЕРІ
Вдень команда дозвілля лайнера організовує різні безкоштовні заходи на палубі або у вітальні, кожен може взяти в них участь. Вечорами у барах та лаунжах грає жива музика, а у театрі відбуваються спектаклі чи шоу за участю професійних артистів. У нічному клубі Ви можете насолодитися сучасною музикою та танцювати до пізньої ночі. Повний перелік заходів можна вивчити у щоденній програмі дня.
ВАШ ГАРДЕРОБ
Круїз - це унікальна подія, що запам’ятовується. Виходячи із цієї посилки, організатори відпочинку припускають наявність у мандрівників спеціального одягу для вечері. Існує три варіанти такого одягу:
- Casual (Повсякденна) - Штани та сорочки для чоловіків; спідниці/брюки та блузки/топи для жінок.
- Informal (Нарядна) - Піджаки/блейзери та штани для чоловіків; сукні/брючні костюми для жінок.
- Formal (Урочиста) - костюми/смокінг для чоловіків; вечірні/коктейльні плаття для жінок. (Це одяг знадобиться для капітанського прийому).
- Хочемо одразу зазначити, що любителі неформальної обстановки можуть невимушено вечеряти шортами у спеціальному ресторані - "шведський стіл", розташованому на верхніх палубах.
- В іншому жодних суворих правил немає. Дні, що проводяться на кораблі, зручніше проводити у класичному одязі для подорожей. Ми традиційно радимо зручне взуття без підборів, щоб комфортно почуватися на екскурсіях і під час заходів на відкритих палубах, капелюх від сонця, плащі та светри в тому випадку, якщо Ваш круїз проходитиме по Алясці, Норвезьким Фіордам, Новій Англії або Північній Європі.
ПРАВИЛА ВИХОДУ НА БЕРЕГ І ПОВЕРНЕННЯ НА БОРТ
При виході з корабля турист повинен пред’явити свою круїзну картку Sea Pass, офіцери охорони реєструють її за допомогою спеціального пристрою. Після цього турист може зійти берег. При поверненні на лайнер турист також має пред’явити картку Sea Pass та пройти через металодетектор. Ми рекомендуємо Вам планувати час у порту, щоб повертатися на лайнер за годину до його відправлення. Якщо турист відстав від корабля в одному з портів, йому слід зв’язатися зі співробітниками круїзної компанії, їх контакти вказані в круїзних документах у розділі «Port Directions», а також у програмі дня.
ТРЕНАЖЕРНИЙ ЗАЛ І ГРУПОВІ ЗАНЯТТЯ
Для любителів регулярних фізичних навантажень на всіх кораблях доступний тренажерний зал з найновішим обладнанням, а також пропонується широкий спектр групових занять – танцювальна та силова аеробіка, йога, стретчинг та багато інших. Відвідування тренажерного залу та групових занять – безкоштовно, індивідуальні заняття оплачуються додатково.
САУНА, SPA, САЛОН КРАСОТИ
На кожному лайнері є салон краси та SPA, у яких працюють висококваліфіковані майстри, які зарекомендували себе роботою у провідних салонах світу. Це дозволить Вам сміливо експериментувати зі своїм іміджем під час підготовки до заходів або просто підтримувати звичну Вам форму за допомогою перукаря та майстра манікюру та педикюру. Ви також можете побалувати себе масажем, відвідати курс ароматерапії або просто сходити в сауну. Послуги надаються за додаткову плату та бронюються заздалегідь.
ПОСЛУГИ ПРАЧЛЬНИЧНОЇ І ХІМЧИСТКИ
Наші лайнери обладнані прекрасною пральною та хімчисткою. Прейскурант на даний вид послуг знаходиться у вашій каюті. За стандартного замовлення речі будуть доставлені протягом наступного дня. Якщо Вам необхідно отримати речі протягом дня, Ви повинні здати заповнену форму та речі у спеціальному пакеті стюарду до 09:00, доплата становитиме 50% від загальної вартості замовлення.
МЕДИЧНІ ПОСЛУГИ
На всіх лайнерах компаній Royal Caribbean International та Celebrity Cruises присутні кваліфікований лікар та медсестри, які працюють цілодобово на випадок надання екстреної допомоги. Медичні послуги, надані на борту, оплачуються додатково. Будь ласка, врахуйте, що чеки за медичні послуги потрібно зберігати, щоб мати можливість отримати компенсацію від страхової компанії. Рекомендуємо взяти із собою необхідні препарати. Якщо Ви чуйно реагуєте на щонайменше коливання лайнера, радимо скористатися спеціальними таблетками, які можна безкоштовно отримати у лікаря або на стійці Guest Relations.
МАГАЗИНИ БЕЗМІТНОЇ ТОРГІВЛІ
На борту лайнерів є магазини безмитної торгівлі, де широко представлені різноманітні товари: сувеніри із символікою Royal Caribbean International та Celebrity Cruises, тютюнові вироби, алкогольні напої, одяг, парфуми та косметика, ювелірні вироби, предмети першої необхідності. Під час стоянок у портах магазини не працюють. Купуючи алкоголь, він буде доставлений у Вашу каюту лише в передостанній день круїзу, для того, що Ви могли забрати його з собою.
ПОСЛУГИ ЗВ`ЯЗКУ ТА ІНТЕРНЕТ
Телефоном з вашої каюти Ви можете здійснювати міжнародний зв’язок, вартість 1 хвилини розмови складає в середньому.
Наші лайнери оснащені системою WiFi, є також інтернет-кафе (послуги платні). Ви також можете придбати інтернет-пакети на день або на весь період круїзу.
СЕРВІСНИЙ ЗБІР (ЧАЙОВІ)
Всі пасажири круїзного лайнера обов’язково оплачують чайові, їх розмір стандартний і залежить від тривалості круїзу. На вибір, Ви можете оплатити чайові при бронюванні, або в останній день круїзу.
ЗАВЕРШЕННЯ КРУЇЗУ
Інформація про процедуру висадки буде надана напередодні останнього дня круїзу до каюти разом із багажними бирками. В останню ніч до 23:00 багаж необхідно забезпечити багажними бирками і виставити за двері своєї каюти. Персонал збере багаж і доставить його до порту, де Ви зможете його отримати. Рекомендуємо залишити необхідні наступного ранку речі в ручній поклажі.